Ett första inlägg

Kommentera
Vi får se hur länge jag håller denna blogg vid liv. Jag har aldrig varit särskilt bra på detta. Men kanske just skriva kan vara till hjälp då jag är mitt uppe i "mitt i livet tankar".

Jag...
Jag är då 36 år och har ett väldigt bekvämt liv. Jag kan göra ganska precis som jag vill, om man bortser från intutad moral och normer. Jag behöver inte tänka så mycket på ekonomin, jag är inte rik men kan leva gott. Jag har ett jobb som är utmanande men har ledsnat på att bli utnyttjad av arbetsgivaren och röran i den organisation vi har. Jag har en familj där kommunikationen trasslar så det mesta handlar om "artighetskommunikation", i alla fall i bästa fall... Jag träffar en underbar man men vi har båda varsin historia som inte gör det enkelt alla gånger. Jag syr, läser böcker, ser film och reser som avkoppling. Jag tvingar mig igenom det sista på min universitetsutbildning.

Präktighet och måsten tar en hel del tid så precis som de flesta tycker jag inte tiden räcker till...