Fredag och lördagsshopping i bilder

Kommentera
Här kommer bilder på fredagens och lördagens shopping, bla på Hästens örngott som jag lovade.
 
Dessa hästens örngott riktigt fyndade jag. 95 kr/st istället för 400-någonting. Ser man hästens sänglinne nedsatt så köp om ni behöver något. När det kommer till sänglinne är det verkligen skillnad på kvalité och kvalité.
 
 
 
Ett annat bra sänglinne och betydligt billigare är IKEAs serie Gäspa. Kvalitén är satinbomull och det håller sig faktiskt ganska snyggt i några år men måste sedan bytas ut om man vill ha det lite snyggt när man sover. Igår köpte jag två örngott a 49kr/st.
 
 
 
På IKEA köpte jag även vispskålarna Fläckig a 29 kr för båda. Mina gamla hade gjort sitt för längesedan.
 
 
På IKEA köpte jag även lite ljus (ej ljusstakarna).
 
 
Till sist så kommer den sport-bh jag köpte på vägen hem igår. Har några för lite för att det ska fungera mellan tvättar. Speciellt nu då jag försöker träna kortare pass men varje dag. Inte så snygg men funktionell. Ett kap 125 kr på O & D shop på Götgatan. De säljer alla sportkläder till rabatterat pris.