Träningsvärk

Kommentera
Igår tränade jag för första gången på ungefär 2 månader då jag haft problem med ryggen och buktande diskar.
 
Naprapaten har nu sagt ok till crosstrainer tillsammans med mina ryggövningar. Så igår steppade jag iväg till gymmet och körde ett pass. 30 min på level 6 och 9-11 km/h. Var genomsvettig sedan. Det hade gått och vrida ur mig om någon hade velat.
 
Har ingen riktig koll på det där med motständet men jag måste säga att jag är imponerad av vad jag orkade efter 2 månader. Men visst jag var helt slut.
 
Idag har jag träningsvärk i hela kroppen utom magen. Crosstrainer tränar alltså mer än vad man tror... Det är en skön träningsvärk. Inte sån där när man inte kommer upp från toalettstolen... utan en jämn skön där man känner att kroppen fått jobba.
 
Idag ska jag på det igen!