Trött

2 kommentarer
Idag har jag varit riktigt trött. Sovit dåligt för andra natten i rad.
 
Talade med sällskapet igår kväll också och samtalet retade upp mig rejält och höll mig vaken.
 
Ibland är det svårt att älska.
 
1 smultris:

skriven

Visst är det så att det ibland är svårt att älska men jag antar att det är bla de motgångarna vi ska kämpa oss igenom... Jag har haft ett par tuffa veckor också som du läst. Jag hoppas ert samtal var mer av den tillfälliga typen ;)

Svar: Ja, jag hoppas du mår bättre.
Tyvärr inte det inte tillfälligt. Diskussionen kommer upp med jämna mellanrum. Då den inte är uppe är det för att jag biter ihop och sväljer. Vi resonerar så fruktansvärt olika om vissa saker vilket gör att det sårar. Men jag skulle ändå kunna gå genom eld och hoppa från en klippa för honom.
Frk M

2 Smultris:

skriven

Det där är så jobbigt. Men jag förstår hur du menar och känner... Till en viss del iaf, det där med att bita ihop... Så dumt egentligen eftersom jag tror det byggs på hög och exploderar en vacker dag.
Men jag gör vad som helst för min också... Till och med tystnar och biter ihop...

Svar: Dt är dumt men man kommer inte ifrån det om inte den andra är redo att lyssna och förstå. Och ja man bygger och sen rinner det över utan förvarning så jag förstår det inte heller är så lätt att hantera. Samtidigt finns det så mycket bra.
Frk M