1 Forger:

skriven

Vet du vad, jag tycker tidningarna kör samma grejer gång på gång, men sätter olika rubriker på texterna. Visst är det där aånt vi redan hade läst? Och att kolhydrater är olika, det har vi ju till och med lärt oss i gamla hederliga skolan. Det är lite skamligt av de dyra hälsotidningarna att bara värma gammal skåpmat när de är så dyra. Jag lärde mig jogga i julinumret av MåBra. Nu när jag har joggat mig igenom hela juli snart så vet jag ju att precis samma upplägg lärde vi oss av min lekkamrat Annicas storasyster när vi gick i lågstadiet. Fast vi räknade lyktstolpar istället förminuter.
Jag tycker du ska göra en kokbok med bilder av dina läckra måltidsinlägg. Det skulle göra mer för mänskligheten än hälsotidningarnas idétorka.

Svar: Tack Forger! Kul du uppskattar måltidsinläggen. Hoppas de kan inspirera. Kokbok... då måste man bli mer professionell och det är stenhård konkurrens... men vem vet, en dag kanske :)
Visst är det samma om och om igen i tidningarna. Ändå så är jag en av alla som köper dem och läser samma artiklar om och om igen, bara lite omskrivna i stort sett. Vet inte hur många nummer jag har med just jogging och hur man börjar/träningsschema. Man är nog ganska dum och lättlurad egentligen...

Frk M