Joggingkläder

En kommentar
Idag shoppades det joggingkläder. Byxa och jacka från sportline att springa i. Skulle dock behövt ett underställ också. Får ta det i veckan. Ska försöka hålla i nu!
 
Köpte dem på high sport eller vad det heter. Bra pris, 400 kr totalt. Kan man inte direkt klaga på. Om de är bra eller inte jämförelsevis vet jag inte men tyckte de var helt ok att springa i.
 
Vad springer ni helst i så här års?
 
 
 
1 smultris:

skriven

jag har slutat träna helt, inte ens en jäkla pw pga inflammerade skenben... och äter gör jag.... som fan.

vad less jag är på mig själv just nu.

men om jag sprang eller pw;ade så gör jag det i ett par ärvda urtvättade målarfärgsfläckiga för stora mysbyxor med Gällivarehäng.

Gud så jag önskar mig ett set träningskläder och ett par riktiga skor :/

Svar: Ja sånt är frustrerande när man vill men inte kan. Kan du köra styrka eller funktionell träning för andra delar av kroppen?Jag behöver nödvändigtvis inte se snygg ut där ute... men jag vill gärna att kroppen varken ska frysa eller svettas. Att köpa det nya joggingkläderna var perfekt då jag inte kokade i dem :)

Hoppas du snart mår bättre igen.
Frk M