Dagen

3 kommentarer
Dagens träning är avklarad. Jogg i 4km, visserligen väldigt sakta men ändå... i eftermiddag väntar en välbehövd massage. Ska bli så skönt.
 
Blir ensam i helgen. Ganska skönt om jag ska vara ärlig. Ikväll är det navelluddspill som gäller.
 
Sitter nyduschad efter joggen och funderar på om jag ska ta en promenad till sportaffären för att stimulera min träning.
 
Kommande vecka är följande planerat:
söndag - indoor walking
måndag - afrodans
tisdag - jogg + ev funktionell träning
onsdag - vila
torsdag - jogg
fredag - vila
lördag - jogg
söndag - basjympa
 
1 smultris:

skriven

Det är rätt så skönt att ha kommit igång med träningen på allvar, förr powerwalkade jag bara samt lite hemma-mag-övningar samt armhävningar men det gav liksom inget efter ett tag. Så detta med gym är perfekt, äntligen har jag fått rumpan ur soffan.

Du kör på ser jag, så himla duktig :)

Svar: Skönt att komma igång ja. Gym är bra men då man jobbar kontorstider slåss man med så många andra om maskiner, mattor etc... helgerna går det bättre.
Frk M

2 Mia:

skriven

Heja Heja! Själv kör jag BungyPump varannan dag och sedan Torsdagar är det cirkelträning på jobbet. Gratis är gott!

Svar: Flitigt av dig Mia! Cirkelträning brukar vara roligt :)
Frk M

3 smultris:

skriven

jag går aldrig på gymmet mellan 15-18:30 då det är så galet mycket folk, antingen tidigt på morgonen eller sent på kvällen... då är det inte alls så mycket folk :D