Fasta

3 kommentarer
Känner mig helt svullen och slaggig. Funderar på att genomgå en kort fastekur men kan inte så mycket om det. Ett färdigt fastepaket vore i så fall det bästa så man förhoppningsvis får i sig vad man behöver näringsmässigt.
 
Har du provat? Och vilket rekommenderar du i så fall?
 
1 smultris:

skriven

det enda jag tänker om man ska fasta är att det kanske är en bra sak att fasta egengjorda smoothies, frukt och grönsaker som ger en riktig vitaminboost. men du kanske är inne på nån sorts detoxvariant?

Svar: smoothies vore gott men fördelen med fastepaket är att de är näringsberäknade. latmasken kommer fram. vi får se. nu är jag igång med träning så fasta är nog inte det bästa. men det vore skönt att bli av med lite "slagg".
Frk M

2 smultris:

skriven

sen kanske du kör nån form av LCHF eller liknande, det vet jag ju förstås inte :D

Svar: Nope, ingen lchf. allt är tillåtet men helst i lagom mängd.
Frk M

3 smultris:

skriven

det är det bästa tror jag, att äta nyanserat och måttligt av allt ;)