Ledsen

2 kommentarer
Jag är ledsen. Ledsen djupt innuti mig. Jag som vill vara glad...
 
Idag har jag skrikit åt min sjuka mamma. Jag tror det gör mig mer ledsen än henne då jag tror hon egentligen förstår mig.
 
Jag har blivit totalt dissad av sällskapet hela helgen. Får inte kontakt. Det om något gör ont i mig. Jag vill bara så mycket.
 
Jagar, jagar på jobb. Måste hinna, måste hinna.
 
Stresspåslaget är maximalt.
 
1 smultris:

skriven

men... vad har hänt?

jag förstår att du inte vill säga mer än såhär men någonstans så tror jag att jag kan förstå dig... sen vet jag förstås inte om min tanke stämmer.

usch för folk ibland.

Svar: ibland är det bara så svårt att älska... både sällskapet och andra anhöriga. att älska ger också sårbarhet. på gott och på ont.
Frk M

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Kram. Vad jobbigt när man känner sig ledsen och inte riktigt känner att omgivningen finns där för en.

Svar: Ja, värre när man ändå vet att de finns men det inte täpper till hålet man känner.
Frk M