Uuuugh!

2 kommentarer
Jag mår inte helt hundra idag. Stress i kroppen som tusan, mer än vanligt. Hr dock vunnit  timmar idag pga att ett möte blev avbokat sent igår kväll.
 
Borde röra på mig mer. Förhoppningsvis lyckas jag ta på mig träningskläderna och ger mig ut på en joggingtur idag. Problemet är bara att jag får så svårt att sova efter att jag tränat sent. Det har kommit från ingenstans men jag tror det har med stressen att göra.
 
1 smultris:

skriven

jag har också svårt att sova när jag tränat sent, ett dilemma då det är den tiden som jag kan träna på.

hoppas du mår bättre snart.

Svar: Ja, ett dilemma. Idag kom jag ut och sprang i alla fall men nu sitter jag här med brinnande fotsulor.
Frk M

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Jobbigt att känna dig stressad. Hoppas du mår bättre imorgon.

Har en tävling i bloggen där du kan vinna en sångpåse. Den avslutas 27/4 så passa gärna på att delta. Tävlingen hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

Svar: Tack för din kommentar! Det går över bara så attans mycket nu.
Ska spana in tävlingen hos dig. Tack för tipset.
Frk M