Dag 10 med itrim

Kommentera
Snart är dag 10 klar. Idag har jag mått sådär men kan inte sätta exakt på fingret varför. Dieten? Värmen? Akupunktur?
 
Frukost: skogsbär shake
Lunch: kaffe shake
Middag: kaffe shake
Kvällsmål: choklad shake
 
Träning före frukost på itrim och därefter fick jag leverans av nya balkongmöbler. Lite småshopping följt av massage och akupunkur. Men det här med träning... närmst mig före på itrims träning var en kille som svettades precis över hela kroppen. Ok jag svettas också men jag lämnar inte allt plaskblött efter mig. SÅ äckligt att använda maskinerna efter honom.
 
 
Nu sitter jag och försöker få ihop balkongmöblerna vilket inte är det lättaste!
 
Ännu har jag inte stått på vågen. Funderar nu om jag ska strunta i den helt och se om jag kan få väga mig när det är slut på VLCD perioden istället. Ska fråga om inte annat.

Antal steg: 11949