Dag 11 med itrim

En kommentar
Dag 11 har snart passerat. Det går undan här. Jag håller kost och motion punkt till pricka.
 
Frukost: skogsbär shake
Lunch: kaffe shake
Middag: tomatsopp vitlökspreppad
Kvällsmål: choklad shake
 
Märkligt nog så har jag idag varit sugen på tomatsoppan jag åt till middag. Det trodde jag aldrig skulle ske! För i ärlighetens namn så är inte maten sådär jättegod men den går ned och det räcker just nu.
 
Idag har jag tagit det lugnt. Slöat, burit lite sopkassar efter all rensning, lagt upp byxor och sytt knappar i solen på balkongen, tagit en promenad. Rätt skön dag.
 
Har tagit beslut om att inte väga mig imorgon. Ska kolla med itrim om jag kan få göra det när VLCD peioden är klar. Kanske går det. Om inte så blir det vägning nästa helg. Osäker på vad jag kan förvänta mig gällande viktnedgången. Jag har alltid fått kämpa för varje gram så håller låg profil. Har jag under mina första 3 veckor gått ned 5 kg är jag mer än nöjd. Om jag därefter går ned 1 kg i veckan i snitt är jag nöjd.
 
Jag funderar en del på hur jag ska ha min plan för att hålla vikten när jag kommit så långt. Ramen jag kommer tillåta mig i viktskillnad är 3 kg. Allt däröver måste bort direkt. Det får inte växa på sig.

Antal steg: 10230
 
1 Emma:

skriven

Vad duktig du är som kämpar på! Eller kämpar - det verkar ju gå finemang för dig! Har du många kilon totalt som du vill gå ned?

Svar: Ja, hittills har det gått riktigt bra. Ska bli spännande och se hur det fungerar nu när man börjar jobba igen. Jag har dryga 17 kg som ska bort. Känner jag då att jag vill ned ytterligare så ändrar jag målet då.
Frk M