Dag 12 med itrim

En kommentar
Det flyter på här. Dag 12 är nu snart klar.

Frukost: skogsbär shake
Lunch: kaffe shake
Middag: tomatsopp vitlökspreppad
Kvällsmål: choklad shake
 
Nya balkongmöblerna är nu helt monterade med enorm hjälp. Skönt så kan man riktigt njuta av balkongen. Skulle köpt dem tidigare men det har bara inte funnits ork. Lite piff med torgblommor så blev det ännu bättre.
 
Itrim träning och nu på kvällen en promenad. Ska försöka komma ihåg att börja använda pulsbanden på itrim. Glömmer dem alltid och kommer ihåg först långt in i passet. Spännande och se om jag tränar så hårt som jag tror :)
 
Vikten är fortfarande okänd. Ska väga mig nästa helg så nära VLCD periodens slut som möjligt.

Antal steg: 10311
 
1 Emma :

skriven

Är nyfiken på om du märkt någon skillnad ännu, t.ex. att kläder sitter lösare eller så? Du får säkert fina siffror vid vägningen! :)

Svar: Ja en del kläder som suttit mindre bra sitter nu som de ska. Med tanke på att det inte ens gått 2 veckor så har det hänt en hel del. Men kikar jag bara i spegeln så tycker jag inget händer.
Hur går det själv? Känner och märker du någon skillnad?
Frk M