Dag 14 med itrim

2 kommentarer
14 dagar, 2 veckor, har nu redan gått! Måste säga det har gått väldigt smidigt.
 
Frukost: kaffe shake
Lunch: choklad shake
Middag: kaffe shake
Kvällsmål: kaffe shake
 
Lite väl många kaffe shakes kanske men så blev det denna dag som börjades med träning innan jobb. Det låter verkligen inte som jag :) Men jag har tänkt det kan bli mitt nya jag. En lunchpromenad hanns också med även om jag delvis blåste bort...
 
Efter en jobbdag som borde ha inneburit matklocka då jag tappade ena tiden idag igen lite så har jag tagit mig en välförtjänst ansiktsbehandling.
 
Idag känns det lite mer som att kroppen är på gång igen. Jag hoppas den känslan håller i sig nu :)

Antal steg: 12216
 
1 Anna Ahlvin:

skriven

Heja heja! Ja tiden går fort och snart är det ny fas för dig. Fler smaker och alternativ väntar. You go Girl!

Svar: Ja, jag håller med om att tiden går fort! Planerar nu så jag inte ska sitta med för mycket vlcd produkter när jag går över till lcd. Hade du några favoriter bland lcd produkterna?
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Jag har gillat alla Smoothies men bäst var jordgubb/lime och Mango/Apelsin. Barsen är suveräna att ha till hands. Ligger alltid som nödproviant i väskan. Pasta Italiano är också det en favorit.

Svar: Tack för svar. Ja ser många fördelar med att ha bars i handväskan! Pastan verkar flera gilla så ska bli spännande och se vad jag tycker om den.
Frk M