Dag 20 med itrim

3 kommentarer
Nu har även dag 20 passerat. Tycker det går märkligt fort.
 
Frukost: choklad shake
Lunch: kaffe shake
Middag: choklad shake
Kvällsmål: tomatsoppa m massa vitlök
 
Mår betydligt bättre även om jag inte mår bra efter min astmahelg. Nu tar det ett tag att repa sig fullt ut så min träning få bestå av promenader några dagar.
 
Har jobbat heldag även om jag inte planerade det från början men det flöt på så varför gå hem. Nu är jag dock trött så det kommer bli en tidig kväll för mig.
 
Hoppas ni har det bra därute i stugorna alla itrimare! Uppskattar verkligen alla kommentarer med tips och tillrop men också att följa er då det ger fantastisk inspiration. Så tack!! Jag hoppas ni är med mig hela vägen och att jag ger er detsamma.

 
Antal steg: 11432 Nu blev det bättre stegat igen!
 
1 Emma:

skriven

Tjusigt att få ihop stegen trots att du inte är helt pigg ännu. :)

Svar: Tack, det går inte fort men det går framåt :)
Frk M

2 Lena:

skriven

Tjohoo, snart får du börja med LCD mat!!! Kämpa, kämpa... Nu har jag hittat din blogg förresten , skoj!

Svar: Välkommen!
Du vet du ser ev adresser på kommentarer till andra bloggar. Det är ju alltid kul att se lite vem det är som kommenterar så brukar alltid se om de själva har en blogg.

Imorgon är det startskott för LCD. Har några måltider kvar fgrån VLCD som jag tänkte spä ut första dagarna med.
Frk M

3 Michael Cavallin:

skriven

Alltid intressant med nya bloggar! Det kändes själv som att jag var på VLCD igår fast det är typ 2,5 månader sen! Jag sov så himla mycket under den tiden bara för att orka med dagarna och att inte vara hungrig. Mina hungerkänslor släppte först runt dag 5.

Heja heja! // Micke

Svar: Märkligt hur olika man reagerar. Jag har aldrig varit hungrig och slö några dagar lite svajigt i början men inte sen. Ser detta som väldigt praktiskt :) Däremot saknar jag det sociala kring mat och dryck som nu inte blir av.
Frk M