Dag 21 med itrim

5 kommentarer
Då har dag 21 snart passerat vilket innebär slutet på VLCD perioden. Jag har 2-3 måltider kvar som jag tänkte fördela ut på kommande dagar.
 
Frukost: choklad shake
Lunch: kaffe shake
Middag: choklad shake
Kvällsmål: tomatsoppa m massa vitlök
 
Mår verkligen inte bra och det verkar ta tid att repa sig från helgen. Medicinerna har dessutom slagit ut rösten så nu kan jag inte ens gnälla :) Å det riktigt suger att det blir avbrott i träning på alla sätt.
 
Försöker jobba på som vanligt men visst är jag trött. Men att börja hösten med att halka efter.... nej tack! Där är man snart i alla fall.
 
Jag har en del bloggar som jag följer som jag nämnt. De inspirerar mig. Bloggarna är utan inbördes ordning :) :
 
Har jag glömt någon får ni ge er tillkänna :)

 
Antal steg: 11538
 
1 Michael Cavallin:

skriven

Bra jobbat, allt blir mycket mycket enklare med LCD! Och tack för bloggtipsen, jag har också hittat massor av nya bloggar dom senaste dagarna :)

Svar: Tack! Tycker egentligen inte det varit så svårt med VLCD heller men visst är det kul med nya smaker. Tyvärr finns ju ingen kaffeshake på LCD men enligt itrimaren jag handlade av kunde jag fortsätta med VLCD flaska så det var ju bra!
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Trist att du inte känner dig kry. När ska du på din första gruppträff. Man får så mycket positivt med sig mentalt efter dessa träffar. Må bäst:)

Svar: Snart mår jag nog bättre :) Astma är inte att leka med då den griper tag hårt om en.Första gruppträffen har jag 22/8. Hoppas vi blir en bra grupp då :)
Frk M

3 Anette:

skriven

Jag följer också dig och mig hittar du på ovan bloggadress. Jag är på dag 13 :)

Svar: Härligt! Välkommen :)Kul att du hojtade till!

Hoppas du tycker det går bra. Jag tycker det är mycket enklare än vad jag först inbillade mig att det skulle vara.
Frk M

4 Linda:

skriven

Jag håller med Michael, nu blir det lättare. Så var det iallafall för mig. Nu får du ju ett helt smörgåsbord med variation.
Om du tycker mycket om en VLCD kan du fortsätta med den men komplettera med en halv mellanmålsbar.

Krya på dig!

Svar: Tack! Jag har börjat botanisera bland nya produkter och det är ju alltid kul! Hade inte så svårt under VLCD heller men nu blir det ju ännu bättre :)
Frk M

5 Emma Granath:

skriven

Visst är det bra med alla bloggare! Jag följer också ovan nämnda, inklusive din. :)
Kan tipsa om denna blogg också, tycker den är inspirerande och rolig att läsa. En tjej som går på Xtravaganza som liknar Itrim...
http://liiiiinda89.blogg.se/

Svar: Ja, det är toppen! Det verkar nästan som att vi blivit några som följer varandra :) Kul!Tack för tipset.
Frk M