Dag 22 med itrim och nu på LCD

3 kommentarer
Dagen har gått bra. Då LCD perioden börjar idag så har jag fått möjligheten att botanisera bland nya produkter. Jag har testat granatäppel shaken vilken var ok och sen två olika barer, men så söta. Riktigt så att tårna krullar sig.
 
Jag hoppas itrim jobbar på produkterna då det finns lite att önska där andra märken på marknaden nått fram bättre. Men produkterna är inte värre än att jag överlever heller. Får i mig dem utan problem.
 
Sakta men säkert blir jag bättre efter ett stort astmaanfall i helgen som nu knockat mig totalt. Medicinerna jag nu ökat upp knockar mig lite till. Funderar på hur mycket de höga doserna kortison jag har i kroppen spelar in på dagens vägningsresultat även om jag intalar mig att jag inte ska bry mig om det då det är så livet ser ut.
Jag hoppas jag blir så pass bra att jag till helgen kan köra ett lugnt träningspass men vi får väl se. Vill inte få bakslag heller.

Ännu en blogg har jag att tipsa om från ytterligare en duktig itrimare :)
 
Har beslutat mig för att belöna mig rejält under resan, nämligen var 3:e kilo. 
3 kg belönades i samband med att VLCD perioden nu tog slut med två par nya träningsbyxor.
6 kg där har jag tankar på en kroppsbehandling på något spa
 
Använder ni belöningar? Hur har ni lagt upp det och vad belönar ni er i så fall med?
 
 
Antal steg: 12655
 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Jag är lite kluven till belöningar....att gå ner de där kilona är i många fall, belöning nog! Att komma i gamla jeans känns som en belöning, och att köpa nya är väl en annan.
MariaG

Svar: Man får fundera vad som fungerar för en själv tror jag. Vart tredje kilo belönar VV så det var där jag fick det ifrån. En belöning kan precis som du säger vara att man köper nya kläder etc.
Frk M

2 Emma:

skriven

Jag kommer att ge mig själv belöningar... kanske nya kläder, ett frisörbesök, träningsprylar... När jag är klar blir det nog en ny tatuering. :)
Jag håller med om det borde finns någon måltidsersättning som inte är så söt! Någon föreslog ostbågesmak haha! Det kanske inte är det bästa att ge "matmissbrukare" men förstår den tanken... något mer salt hade varit bra, och lite matigare...

Svar: Haha, ostbågesmak... hm låter lite sådär :)
Frk M

3 Lena:

skriven

Jag tycker du gör helt rätt i som belönar dig själv! Man ska göra precis på det sätt som passar bäst. Alla är olika och det gäller ju att hitta sin egen väg.
Än så länge behöver jag inga belöningar då jag är så peppad av mig själv men det kommer i sinom tid...
Då kanske jag kan inspireras här i din blogg vad man kan belöna sig själv med ;)

Svar: Egentligen skulle jag inte behöva belöningar men det sporrar och jag tycker jag kan väl få lyxa till det lite också :)
Frk M