Dag 23 med itrim

En kommentar
Dag 23 snart slut. Det går bra med matersättningarna. Saknar lite socialt liv som sker med mat och dryck och då är det väl inte maten och drycken jag saknar utan sällskapen.
 
Övergången till LCD har gått bra. Blandar med någon måltid VLCD då jag vill ha lite "kaffe". Lite maguppror men inte mer än vad mat annars kan ge. Smakar mig sakteliga igenom produkterna.
 
Träningen lyser med sin frånvaro då jag inte kommer på banan efter min astmahelg. Därav är konditionstestet ombokat för andra gången. Promenera lugnt går i alla fall bra som tur är men längtar tills man kan röra sig mer.
 
 
Antal steg: 12485
 
 
 
1 Lena:

skriven

Hoppas det släpper snart med din astma!

Kram

Svar: Tack, det blir bättre och bättre men efter att samtidigt stretat på en arbetsvecka höll jag nästan på att tippa omkull nu när man släpper taget lite till helgen. Kanske är man bara dum som man gör :o
Frk M