Dag 24 med itrim

3 kommentarer
Ännu en dag har passerat. Har inga problem med måltidsersättningarna alls utan tycker det är riktigt bekvämt. Kommer bli tufft när man väl ska laga mat.
 
Var ut på en skön lunchpromenad och tog även en promenad efter jobb. Orkar ju inte så mycket i taget då jag fortfarande har väldigt dålig andning. Glad jag ändå orkar lunka på så jag får ihop lite steg.
 
På väg hem knockades jag av trötthet. Antagligen på grund av att jag inte mår bra och sen att jag strerat och försökt orka med jobbet hyffsat också. Nu när helgen kom så - pang! Kommer också på fel tåg hem och märker det inte förrän låååååångt senare. Blev en riktigt lång väg hem kan man säga.
 
Det kommer bli en tidig fredag...
 
Antal steg: 14039
 
1 Anna Ahlvin:

skriven

Trevlig helg! :)

Svar: Tack! Desamma till dig Anna!
Frk M

2 Lena:

skriven

Tror du är klok som tar det lugnt när kroppen säger ifrån så tydligt. Trevlig Helg!

Svar: Jo man ska lyssna. Borde kanske inte jobbat på som jag gjorde heller men men. Ha en riktigt skön helg du med!
Frk M

3 MariaG:

skriven

Är imponerad av att du trots att du mår dåligt får ihop så många steg!! Bra jobbat. Hoppas innerligt att andningen blir bättre snart så du känner dig stark och kan köra på som vanligt!!
MariaG

Svar: Det går att få ihop steg fast inte så fort :) Den promenad som normalt tar ca 55 min tog imorse nästa 1½ timme :D Japp, längtar att få köra på igen.
Frk M