Dag 25 med itrim

En kommentar
Dag 25 har nu i stort sett passerat.
 
Maten och vardagsmotionen går bra men träningen ligger efter pga sjukdom. Trist när man väl satsar men så är ju mitt liv. Man väljer inte då man har sämre astmaperioder.
 
Förutom en promenad så har jag rensast i garderober och klädkammare. Under min semester var det skåp och bokhyllor som rensades upp och idag tog jag tag i resten. Ja allt är väl inte klart men nästan. Har passat på att prova igenom kläder och kastat, lagt till loppis/insamling och packat undan sånt som inte passar. Ja, de har inte blivit för stora men de som varit i garderoben sen 1800-talet och jag inte kunnat haft på år. På så sätt hoppas jag nu kunna ha lite ordning och kasta eller skicka till insamling/loppis allt eftersom. Tänker jag provar igenom de undanpackade kläderna efter varje 5 kg ned.
 
Kan också passa på att tipsa om ytterligare ett par bloggar.
 
Tips 2 är en bra sida i UK att beställa träningskläder och skor ifrån. Det mesta är bra mycket billigare än hemma. Över en viss summa brukar frakt bli gratis. Helt ok sida och har själv testat deras kundtjänst som är suverän när man har frågor.
 
Antal steg: 10312
 
1 Emma:

skriven

Har du kört igång med gruppträffar ännu? I så fall vore det kul att höra vad du tyckte om dem. :)

Svar: Har min första träff på torsdag. Ska bli spännande. Har du haft någon träff?
Frk M