Dag 26 med itrim

2 kommentarer
En lugn dag har det blivit. Tog en långsam promenad på förmiddagen och har därefter plockat och rensat vidare. Förstår inte hur mycket man kan pilla in i en lägenhet... har ni samma tendens? Nu när jag snart är klar borde man ta varv två för att få rensat ordentligt men aldrig att jag orkar!
 
Försökte ta ut ny medicin på apoteket men det slutade med att jag gick därifrån skitarg. Jag har haft samma mediciner i många år och de fungerar för mig och min kropp. När jag nu är i en sämre period tänker jag inte dribbla med utbytesmediciner även om det är samma substans. Efter att ha svarat på frågan att jag vill ha min ordinarie medicin så börjar jag ifrågasättas. Det är andra gången jag går därifrån på kort tid utan att ha fått mitt ärende gjort. Förra gången skulle jag ha ketostix och de hade ingen susning. Blev erbjuden uv-tester...
 
Nu blir det här och häpna... hehe bingolotto! Har inte spelat detta sen begynnelsen av lokets tid men nu tänkte jag vinna stort!
 
Antal steg: 10516
 
1 MariaG:

skriven

Vann du nåt ;-)
MariaG

Svar: Tyvärr inte! :(
Frk M

2 MariaG:

skriven

Trist, en resa hade väl suttit fint, eller en bil, eller ett par miljoner....;-)
MariaG

Svar: Några miljoner, det hade varit något det! :)
Frk M