Dag 32 med itrim

En kommentar
Dag 32 har sprungit förbi. Vaknade alldeles för tidigt då jag somnade alldeles för tidigt igår.
 
Min morgonrunda var klar redan vid 9-tiden. Släpade sen några kassar till bistånds second hand som jag packat ihop i min rensning av hemmet. Borde ha shoppingförbud då flera saker var helt oanvända och tom lapparna kvar på.
 
På eftermiddagen släpade jag min sjuka mor på shopping. Det är ett helt företag då hon har svårt att prova kläder och röra sig men hon vägrar och shoppa med någon annan. Vi fick i alla fall ihop ett par byxor, två tunikor och två linnen. Jag hoppas det dröjer till nästa gång...
 
Ikväll blir det bara soffan så dödstrött som jag är efter denna tidiga morgon.
 
 
Antal steg: 14388
 
1 Lena:

skriven

Bra jobbat med steg idag!!! Shopping är nästan alltid kul, men bara nästan ;0)

Svar: Ja, fast att handla med en mor som inte kan prova själv är inte en höjdare... annars skulle jag nog kunna kallas shopoholic :)
Frk M