Dag 33 med itrim

2 kommentarer
Dag 33 har passerat så gott som och jag mår bättre än på länge!
 
Så skönt att kunna träna igen även om jag försöker ta det lugnt och inte anstränga mig så mycket. Skulle egentligen behöva en slamsug i lungorna... Började i alla fall dagen med 5 km promenad. Nu på kvällen körde jag ett itrimpass och sen Jillians 30 day shred som påminner i upplägget som itrims träning. 2 min styrka, 2 min kondition och 1 min abs i fyra omgångar. Mina armar skakar än... undrar om jag kommer kunna komma ur sängen imorgon :)
 
Sprang på en granne som var intresserad av itrim så lämnade över lite kuponger så hon kunde prova på träning och få en analys etc innan hon bestämmer sig. Kanske man får sällskap på pulspassen och promenaderna framöver!
 
 
Antal steg: 11109
 
 
 
1 Lena:

skriven

Åh vad roligt att höra att du mår bättre igen.
Bra jobbat med träning...det blev mycket idag :)

Svar: Japp och idag ligger träningsvärken över hela kroppen kan jag lova.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Härligt att det går åt rätt håll, det är ju så skönt att kunna röra på sig!
MariaG

Svar: Ja, riktigt skönt! Nu håller jag tummarna att jag klarar mig resten av hösten :)
Frk M