Dag 34 med itrim

2 kommentarer
Dag 34 sprang förbi. Tyckte jag precis klivit upp och begett mig till jobbet.
 
Har sedan första gruppträffen flitigt börja fylla i mina kryss i övningsboken. Trodde väl aldrig det skulle vara så kul att få sätta några kryss!
 
Hela dagen kastades omkull pga sjukdomar och sen iväg på externa möten vilket gjorde att jag kom hem tidigare men jo för att sätta mig och jobba igen.
 
Försökte mig på springa/gå intervaller gick till 90% bra men ibland tog träningsvärken från gårdagen över. Därefter Jillian 30 days shred vilket också fungerade till ca 90%. Imorgon får det bli ett itrimpass om jag ens kan gå :)
 
Funderat en del på det där med power walk. När övergår en rask och snabb promenad till en power walk egentligen?
 
 
Antal steg: 11353
 
1 Lena:

skriven

Vad är det där Jillians?
Tror rask promenad och powerwalk är samma sak. Det ena låter bara lite hälsosammare och coolare än det andra ;0)

Svar: Haha ja så kanske det är!
Vad gäller Jillians så se dagens inlägg :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Tror som Lena, bara namnen som skiljer, och visst låter det lite mer "aktivt" med PW än med "rask promenad" ...kanske? Jag försöker ju gå PW varannan dag och Promenad de andra dagarna...PW då har jag sån fart att jag helt enkelt inte kan gå fortare, går på kmtid på runt 8,30. när jag går mina promenader kan jag ha en kmtid på 10,30 så där är min skillnad :-D
Undrar också vad Jillians är, (tänker på hon från Biggest looser?)
MariaG

Svar: Wow då går du fort måste jag säga!
Helt rätt angående Jillian. Se lite mer info i dagens inlägg.
Frk M