Dag 35 med itrim

3 kommentarer
Dag 35 har passerat i rekordfart.
 
Efter en galen dag på jobb med 60% frånvarande bland personalen så gick jag till itrim och körde ett pass. Riktigt skönt. Därefter hem i rask takt och körde ett Jillianpass.
 
Flera har frågat vad Jillian 30 days shred är för något. Det är ett pass som Jillian Michaels, känd från biggest looser, har satt ihop. Det bygger på att man kör level 1 i tio dagar och sen level 2 i tio dagar och sen level 3 i tio dagar. Level 1 är uppbyggt med 3 min styrka, 2 min kondition och 1 min abs och sen kör man 3 varv. Väldigt effektivt kan jag lova. Hantlar behövs.
 
Jillian har gett ut en mängd DVD:er men denna är mest känd i Sverige och jag lovar den ger resultat. Passen finns på youtube så man behöver ju inte köpa DVD:n. Nedan finns ett litet smakprov.
 
 
Jag ska försöka följa denna i 30 dagar. Lovar inget men ska göra ett helhjärtat försök!
 
 
Antal steg: 10607
 
1 Emma:

skriven

Tack för tipset! Ska nog testa. Kanske inte varje dag men någon gång :)

Svar: Det är ganska snabbt gjort. 20 minuter per dag men rent ut sagt, satan vilken effektiv träning.
Frk M

2 Lena:

skriven

Heja, heja!
Bra jobbat 😁 =D

Svar: Tack! Härligt med pepp från dig och alla andra itrimare :)
Frk M

3 MariaG:

skriven

Ser toppen ut det där programmet :-) men idag provar jag pass på gymmet med skräckblandad förtjusning!
MariaG

Svar: Ja, jag lovar svetten dryper. Hoppas passet du gick på var bra!
Frk M