Dag 38 med itrim

2 kommentarer
Poff så var dag 38 över och jag är back on track med träning.
 
Efter gårdagens vilodag fick jag med mig träningskläderna på morgonen men glömde skorna så jag fick ändå ta mig hem efter jobb innan träning. Men efter skohämtning trotsade jag regnet och det blev det ett itrimpass och sen ett Jillianpass. Man ska ju egentligen inte ha uppehåll i Jillian 30 day shred men då jag även tränar annat tror jag det är bra att ha en träningsfri dag per vecka i alla fall.
 
Dagens lyx var ett långt bad med en god bok efter träning. Så skönt!
 
Börjar bli nyfiken på vad som hänt med vikten nu när jag tränar mer. Vet inte heller vad jag kan vänta mig riktigt med LCD kosten. Jag känner mig inte lättare efter senaste vägningen men känner hur kroppen formas om. På torsdag nästa vecka får jag svaret.
 
Antal steg: 11776
 
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Jag tror det kommer att gå jättebra på vägningen för dig. Du verkar så målmedveten.
Kul att kroppen ändrar form, i verkligheten är ju faktiskt det viktigare än vad vågen visar.

Svar: Tack för att du tror på mig! Det gör verkan :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Tror träningen gör susen för kroppen, både viktmässigt men framförallt formmässigt :-D
Var sugen att väga mig i morse, men kom på bättre tankar :-)
M

Svar: Helt klart att den gör det. Bara köra på :)
Härligt M, jag tror det är bra att inte väga sig för ofta.
Frk M