Dag 131 med itrim

3 kommentarer
Dag 131 med itrim spenderades på jobb.
 
Missade både tvättstuga och träning. Denna vecka har varit urusel på alla sätt. Imorgon ska dock träningen bli av. Något annat finns inte.
 
Har i alla fall lagat mat idag vilket jag inte gjort på hela veckan. Alltid något!
 
Galet mycket att göra som jag tjatar om hela tiden. Försöker hitta balans och fokus så jag mäktar med till julledigheten.
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Sköt om dig och hoppas att du finner balansen. Om du hittar den kan du väl berätta var ;0)

Svar: Lovar berätta Lena :)
Frk M

2 Cia:

skriven

Så tråkigt att du har det så stressig. Många verkar gå in i någon sorts decemberstress Kan det vara mörkret som bidrar?
Ska också ta tag i träningen i dag. Pepp på oss!
Cia

Svar: Det är mer jobbet tror jag. För mycket att göra på för få timmar :) Men snart är det julledigt!
Träning kan jag sätta check på idag :) Hoppas det gick lika bra för dig.
Frk M

3 MariaG:

skriven

Hoppas verkligen att du får några lugna, lediga och sköna dagar i och runt jul, det verkar som du är i stort behov av det!!
M

Svar: Ska försöka vara långledig vid jul. Hoppas kunna vara det :)
Frk M