Dag 132 med itrim

3 kommentarer
Dag 132 med itrim - full fart men läget under kontroll!
 
Möten, möten och möten. Mutade mina medarbetare med pepparkakor i alla fall så kanske de står ut ett tag till utan att jag är där i praktiken. Så illa är det inte utan jag är där i stort sett varje dag men inte så som de är vana vid med sin gamla chef. Jag kan bara bli bättre sen tänker jag ;)
 
Kom faktiskt iväg till itrim idag också för ett pass. Inte illa! Imorgon ska jag ta igen gruppträffen jag missade förra veckan. Måste på banan med träning som fick stryka på foten i förra veckan.
 
Mat blev samma som igår. Frukost och middag har jag alltså fått ihop också.
 
Stegat har jag gjort i alla fall. Kors och tvärs över hela stan :)
 
Inte alls en sån dålig dag med andra ord!
 
1 Lena:

skriven

Åh, låter toppen!
Fortsätt så :)

Svar: Tack för pepp!
Frk M

2 Malla Sjöholm:

skriven

Ja ibland kan man undra hur effektiv man egentligen är, när man springer på möten hela tiden...
Härligt att du fått ihop två mattillfällen, kämpa på!

Svar: Ja, skönt bara man har ett bra team!Ja, vissa dagar går det ju till viss del i alla fall...
Frk M

3 MariaG:

skriven

Pepparkakor, får hoppas din personal inte tänker på figuren ;-) bättre med en fruktkorg Frk M :-D men pepparkakor faller nog i bättre jord.
M

Svar: De har vitaminkorg också :) Men så här till jul kan det bara lite trevligt med pepparkakor. Jag var också ned i den burken en dag. Helt ok så länge jag inte är där varje dag!
Frk M