Dag 135 med itrim

3 kommentarer
Dag 135 med itrim en riktigt skitdag!
 
Rekommenderar inte att man går samtidigt man flibbrar med telefonen... Föll ned för en trappa idag och landade längs ned slog foten illa illa. Inget är helt av men satan vad ont det gör. Har nu en rejält svullen fot som börjar få fin färg. Blir det inte bättre får jag åka in och fota den.
 
Till råga på allt hade jag ett bokat pass på itrim då jag vunnit ett pt-pass där. De var dock hyggliga att boka om när de såg mig :)
 
 
1 MariaG:

skriven

Men fy vad otäckt, kunde ju gått riktigt illa det där,kunde lika gärna varit nacken!!! och foten tycker jag du åker in och fotar illa kvickt!!
M

Svar: Japp, kunde gått mer illa. Jag är glad jag klarade ansikte, tänder etc. Foten är bättre men har fin färg.
Frk M

2 Lena:

skriven

Men stackare...vilken otursdag :(
Försök att sova med foten i högt läge. Ta en Alvedon/Ipren mot smärtan och när du kan börja stödja på den så gör det, helst lindad. Det är oftast svullnaden som gör att det gör ont.
Detta gäller stukade fötter (man är ju gammal handbollsspelare).
Hoppas verkligen att det inte är värre än så.

Svar: Jag har linda och tabletter :) Svullen och fin färg men går på den. Rakt på den är inga problem men att vrida och vinkla är aj aj. Helgen löser det säkert :)
Frk M

3 Malla:

skriven

Aj aj aj. inte bra! Mental närvaro är inte alls överskattat :) Hoppas det går bra!

Svar: Nä det där med närvaro är inte alls så dumt! Det kommer gå bra men jag är så arg på mig själv hur korkad man kan vara...
Frk M