Dag 139 med itrim

2 kommentarer
Dag 139 med itrim skulle bli en kall dag.
 
Byltade på mig imorse då jag sett prognosen på -8 grader från smhi. I lång dunkappa, halsduk, dubbla vantar och mössan rejält neddragen klev jag ut och det var ju inte ett dugg kallt! Lite tur att det blev kallare nu ikväll så kändes det inte helt urbota dumt i alla fall :)
 
Dagen har bestått av att jaga vikarier pga sjukdomar och inga vikarier kunde komma in... Omplanering på ett överfullt tåg där jag stod på ett ben pga min onda fot och med telefon i högsta hugg för att ringa runt. Många ställen måste bemannas samtidigt.
 
Hoppas på en bättre dag imorgon!
 
Vikten ligget hyffsat stabil fast jag inte ens gått många steg. Bra det tänker jag men är ändå orolig. Idag har det varit så stressat att jag i vart fall bytt ut 3 måltider till förmån till ersättningar men nu på kvällen blir det familjebiff!
 
 
1 Lena:

skriven

Åh, jaga vikarier låter som skitgöra!
Hoppas maten nu på kvällen smakar i vilket fall :)

Svar: Tack Lena, den smakade jättegott :)
Idag blev det desto mer :o
Frk M

2 MariaG:

skriven

Åhh jag lider verkligen med dig, önskar du snart får lite ordentlig julefrid!!!
M

Svar: Snart Maria! :) Då är det jag som ligger på sofflocket :)
Frk M