Dag 141 med itrim

3 kommentarer
Dag 141 med itrim - en dag då många kliv tagits.
 
Usch jag kan ju inte berätta så mycket vad jag jobbar med mer än att det är massor av möten. Idag har det varit ytterligare en maratondag utan en endaste rast och lunch i barform. Men det bästa av allt är att vi tagit många kliv framåt.
 
Tur är väl det kanske då min fot inte går så jättemånga. Det är inte många steg per dag som tas. Inga lunchpromenader, inga träningspass. Vart ska detta sluta???
 
 
 
1 Lena Davoust:

skriven

Förhoppningsvis med en frisk och välfungerande fot igen och ett sjuherrans sug efter att träna =D

Svar: Ja man kan alltid hoppas. Så jag inte har suget nu och en fungerande fot sen. Samsynk vore trevligt.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Positivt tänkande Frk M!! När jag hade gå/springförbud i 2 veckor trodde jag att min värld skulle rasa samman och att jag skulle gå upp minst 6 kilo i vikt, men jag tappade vikt istället.
Bars är inte nån dålig mat, och har du inte tiden/orken/lusten så är det bättre att ta bars och pulverdryck tills du är i fas!
Och foten läker, det tar tid, men den läker och allt kommer bli så mycket bättre bara du kan andas lite!
M

Svar: Tack för fint pepp Maria! Du har helt rätt även om jag har svårt att förstå det ;)
Frk M

3 Malla:

skriven

Bra skrivet av MariaG. Låt allt ta den tid den tar och stressa inte för det också. Låter som att du har en tuff tid med mycket på jobbet.

Svar: En vecka till sen är det ledigt. Gasen i botten nu. Foten får hänga med bäst den kan. Sen när den är bra blir det träning!
Frk M