Dag 143 med itrim

3 kommentarer
Dag 143 med itrim - lucia och äntligen fredag!
 
Avbokade möten gjorde eftermiddagen lugn. Jag var tom och åt på personalrestaurangen hör och häpna! Mellan förmiddagens möten mötte jag också ett luciatåg. Det var delar av kontoret som tassade runt men så duktiga de var. Riktig finsång så nu kommer aldrig någon vilja eller våga :o
 
Myser nu på soffan med ett glas vin. Rätt eller fel? Jag vet att jag vill hålla vikten men jag vill inte heller bli ett hälsofreak om ni nu förstår mig rätt så jag säger rätt tror jag.
 
 
 
1 Lena:

skriven

Helt rätt! Livet är till för att njuta, inte alltid och inte i för stora mängder men definitivt efter en arbetsvecka =D

Svar: Tack, det får mig att tro att jag tänker rätt i alla fall.
Frk M

2 Malla Sjöholm:

skriven

Wheey, avbokade möten!!Det är som reklamen för Triss, plötsligt händer det :)

Svar: Jaaaa! Det är ju som att vinna högsta vinsten :)
Frk M

3 MariaG:

skriven

Det där glaset vin var du så väl värd, och jag håller med, nåt freak av vad för slag det än är, vill man inte bli ;-)
Skön helg!
M

Svar: Tack Maria! Nu ska jag bara få till vardagsmaten också ;)
Blir mycket ytterligheter just nu känns det som.
Frk M