Dag 148-152

En kommentar
Oj oj oj....
 
Efter att nästan blivit knockat av jobb så jag slängde mig ut för en trapp och skadade foten så slog förkylningen från helvetet till. Nu får det rent ut sagt vara nog!
 
Har inte bokat någon resa över julen som jag tänkt. Sällskapet åker hem och jag skulle till värmen. Aint gonna happend! Om nu inte någon högre makt sänder mig en tanke snart.
 
Itrim, vad är det? Maten med hur ofta och vad som intagits har gått åt fanders men vikten har jag i stort hållit ändå så det är i alla fall alltid något. Nu måste jag bara hitta tillbaka till ordningen också.
 
Hoppas kunna orka ut en sväng imorgon då jag klättrar på väggarna här. Vet dock inte riktigt vad jag skulle vilja göra. Energi saknar jag.
 
1 MariaG:

skriven

Lugn och fin Frk M, det finns ett liv efter jul också ;-) framförallt finns det ett liv efter fotskada och efter förkylningar, det är ju prövningar som vi måste kunna klara oss igenom, viktminskning eller inte!
God Jul!
M

Svar: Du har rätt Maria! God jul till dig med :)Kramar
Frk M