Det här med håret…

2 kommentarer

Sitter här med en ond fot och funderar en hel del... och tänkte dela med mig ett tips!

Hår är otroligt viktigt för både kvinnor och män men kanske ännu mer för kvinnor än för, i alla fall, män med riktigt kort hår.

Det är inte en gång man kommit ut från frisören och varit ledsen och besviken. Man letar frisör tills man hittar sin och den släpper man inte så lätt.

Det tog några år av missnöjdhet till dess att jag hittade Raymond och Björn! Raymond är en fantastisk frisör som arbetar på Björn Axén. Lika mycket självavård som hårvård får jag då jag skrattar konstant och alltid känner mig så fin då jag går därifrån. Raymond har jag nu hållt fast vid i åratal och har rekommenderat honom till vänner så varför inte också här?

Älskvärt att bli ompysslad, massage i hårbotten, en kaffe, tips och råd utan att bli påprackad. Fin i håret är jag alltid då jag lämnar. Välklippt är det så jag kan få till en frisyr själv på stressiga morgonar.

Vill man ha tips på produkter så får man det garanterat men inget galet säljssnack som gör att man inte går dit igen förekommer. De lyssnar verkligen in kunden!

Björn Axén hittar du på flera ställen i Stockholm och Göteborg. Jag själv går på Stockholmssalongen som finns på Åhléns city. En lätt tillgänglig salong med glad personal. Glada och trevliga receptionister som man blir glad av när man kommer dit. En helhetsupplevelse!

Så letar ni efter en frisör, ge Björn Axén en chans och varför inte fråga efter Raymond! :)

 
1 MariaG:

skriven

...och här hade det varit trevligt med en bild på en nyklippt frk M ;-D

Svar: Kan tyvärr inte lägga ut bilder på mig :(
Frk M

2 MariaG:

skriven

sudda ut ansiktet och visa bara frisyren? .-D