Fåfäng javisst!

En kommentar
Jag köpte Nonoblur under hösten. Den är bra på alla sätt utom att jag tycker jag blir "grå" då den tar bort lystern. Har ni något tips om hur jag kan använda den?
 
Eller har ni tips på någon liknande produkt som ni gillar?
 
1 Cia:

skriven

Försöker undvika produkter med nanopartiklar då de kan gå genom huden som är vårt skydd mot omgivningen. Vill inte ha massa nanopartikar inuti mig då man inte vet vad den främmande kroppen kan göra med tex vårt immunsystem. Nickel-allergi sitter ju utanpå kroppen men blir man allergisk mot vissa nanopartiklar har kan det kanske angripa inre organ rent teoretiskt. Tills det är mer utprovat så avstår jag från alla mirakelkurer. Det gäller också produkter för att rengöra och polera bilar - båtar och andra saker.
Nu är det nano i väldigt många krämer men Nivea har krämer utan parabener och annat i. Det finns andra med mer naturliga ingredienser i som är betydligt dyrare. Lite konstigt att du tycker att du blir grå av denna kräm när det uttryckligen står att hudens färg inte förändras.
Hoppas du får ett svar av någon som vet hur man ska göra för att få till mer lyster trots denna produkt
Cia

Svar: Har inte koll på innehåll något vidare. Parabener känner jag till man ska undvika men läser inte innehållsförteckningarna så.
Är inte den enda som säger den tar bort lystern då jag googlat och youtubat det.

Ja, man kan alltid hoppas att några bra tips kommer in!
Frk M