Regn

En kommentar
Byltade på mig för att gå en promenad. Allt liggande och stillasittande är inte bra för min rygg så snart är allt paj på mig...
 
Hann ungefär 1 km när regnet började ösa ned så vände om och sneddade mot affären och shoppade lite för att sedan ta mig hem igen. Dygnsur och iskall. Kommer nog göra susen åt min förkylning. Det positiva var att det kändes ok i foten. Det är först när jag vrider och vänder och drar som det smärtar numera. Framgång!
 
Började igår rensa lite i garderoberna och borde fortsätta idag. Vi får se hur det blir med det. Inspirationen har delvis försvunnit. Stora kläder och slitet ska ut. Ska försöka vara hård mot mig själv. Favoriter blir kvar allt för länge hos mig.
 
Har helt vänt på dygnet måste jag säga. Imorse somnade jag först 4.30-tiden. Var inne ett tag på att kliva upp och försöka vända klockan rätt genom att invänta nästa kväll men då somnade jag.
 
1 Cia:

skriven

Har kommit på att det ju är många som är mittemellan startvikt och målvikt som kanske vill ha lite kläder att använda. Det blir ju lite dyrt att köpa nya kläder varannan månad när man krympt ur dom.
Ska fråga på Itrim nästa gång om jag kan sätta upp en lapp där jag erbjuder mina gamla 44:or
Cia