Nytt jobb

2 kommentarer
Då är det dags för första dagen på nya jobbet. Ser fram emot det och är lite nervös.
 
I duschen nu på morgonen insåg jag att det är helt gäng, kanske inte nervösa, men som ändå kanske är lite fundersamma över vem man är och hur man kommer leda verksamheten. Deras vardag kommer ju påverkas mer eller mindre av att jag börjar min anställning. De vet vad de haft för ledare men vet inte vad de kommer att få för en.
 
Nu får jag bara se till att överleva första dagen!
 
 
 
1 Mia:

skriven

Hur gick det på jobbet?

Svar: Hej! Tack för dina kommentarer och att du gillar bloggen. Jag jobbar med telefoni och har gått tillbaka till en arbetsledarroll. Spännande då det var ett tag sen! Även en verksamhet med utmaningar :)
Frk M

2 Mia:

skriven

Vad jobbade du innan och vart jobbar du nu? Gillar förresten din blogg. Du är inte ensam. :)