Dag 2 med itrim

En kommentar
Dag 2 har nu passerat. Den har gått bra tycker jag, över förväntning men så har jag varit själv hela dagen och bara hunnit reta upp mig på apoteksbiträdet.

Frukost: skogsbär shake
Lunch: kaffe shake så smidiga då man kan ta med dem i väskan.
Middag: kycklingsoppa
Kvällsmål: blåbärs shake

Kycklingsoppan var sådär. Fick lite känsla av höna... Annars har det varit ok med shakerna.
 
Jag tog idag en långpromenad till en sjö för att sola lite. Det blev dryga 6 km. Därefter fick jag gå en bit hem också då bussen fick punktering. Sen en vända till centrum. Allt med nya skor men det gick riktigt bra.
 
Är lite matt och slö men annars fungerar allt som vanligt utom att man springer på toa hela tiden. Mycket vätska som ska ut. Undra om det kommer avta? Jag hoppas det.

Har inte vägt mig idag. Får se om jag lyckas hålla mig ifrån den.

Antal steg: 13928
 
1 Mia:

skriven

Bra jobbat!

Svar: Tack! :)
Frk M