Dag 3 med itrim

Kommentera
Nu har även dag 3 gått. Visst är jag lite matt och slö men i övrigt går det bra. Blir nog bättre då kroppen ställt om sig.
 
Idag intogs följande:
Frukost: äppel/kanelgröt
Lunch: kaffe shake
Middag: broccolisoppa
Kvällsmål: blåbärs shake (ännu inte intagen)

Gröten var sådär. Första tuggorna var hemska sen vande jag mig nog. Åt den utan mjölk då jag inte är så förtjust i ren mjölk.
 
Tog en kortare promenad idag men har ändå gått en hel del. En sväng på IKEA fick det bli och några plastbackar inhandlades så jag kunde rensa upp mina tyger. Det blev mest omstuvade om ärligheten ska fram.
 
Var på ett annat apotek idag och fick köpa stickor för att mäta keton. Ska bli spännande kommande dagar.
 
Även idag har jag hållit mig från att kliva upp på vägen. Ska försöka låta bli bli bli så länge det bara går och försöka hålla mig till itrims vägningar där man får en massa uppgifter förutom vikten.
 
Imorgon ska jag på introduktion till itrims cirkelträning/cirkelgym. Ska bli spännande då jag är van vid friskis variant. Såg även att det fanns matta och balansboll som jag tänkte försöka köra lite övningar på också.

Antal steg: 9006