Dag 4 med itrim

Kommentera
Dag 4 har nu passerat. Det rullar på bra måste jag säga.

Frukost: choklad shake hm ja man tager vad man haver...
Lunch: kaffe shake
Middag: tomatsoppa tillspetsad med vitlök
Kvällsmål: skogsbär shake
 
Idag var jag på introduktion till itrims cirkelgym. Därefter körde jag ett pass. Ryggen höll och svetten droppade. Skönt då det var längesedan jag kunde träna på så pga ryggen.
 
Shoppade också lite mer mat eller ska man säga pulver kanske. Fast ja en del är ju färdigt också. Även om det går bra så inser jag hur tradigt detta kommer bli i längden men försöker att inte fokusera på det.
 
Småshoppat idag. En liten väska att ha mobiler och nyklar etc i på jobbet utan att behöva släpa handväskan med hela hemmet. En ny köksgardin blev det också.
 
Panikavfrostning av frysen fick också ske då det var svårt att få igen dörren... ja jag vet, det borde ha blivit av tidigare.
 
Nu på kvällen tog jag mig en kort promenad. Kan inte sluta säga, vilket underbart väder vi har denna sommar!
 
Ännu har jag inte klivit upp på vågen. Ska försöka hålla mig till nästa vägning på itrim.

Antal steg: 9658