Dag 5 med itrim

5 kommentarer
Ännu en dag har gått. Nämligen dag 5. Idag har jag varit fruktansvärt slö men det kan bero på att jag somnade sent och vaknade tidigt.

Frukost: skogsbär shake
Lunch: kaffe shake
Middag: tomatsopp vitlökspreppad
Kvällsmål: blåbärs shake
Då jag är trött och slö idag har jag inte gjort så mycket.Vad till Gudrun Sjödens Lager på lager shop men hittade inte något. Försökte sen ta mig till Luma men då tvärbanan är avstängd efter Gullmars så får det vänta.
Sov en stund på eftermiddagen och var nu på kvällen på en promenad.
 
Vågen har jag inte ens tänkt på... får se om jag vägs imorgon på itrim. Har inte riktigt förstått när man gör det och hur ofta.

Antal steg: 9567
 
1 Emma Granath:

skriven

Hej hej, kul att det går bra för dig. Vägning sker innan gruppträffarna. Gäller både de öppna som är på sommaren och de som kommer varannan vecka i höst. :)

Svar: Tack! Jag får säkert info imorgon om det är någon innan min grupp startar i slutet av augusti. Då får jag väl gå dit. Annars blir det långt till nästa vägning :o
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Hej! Kul att du hittat min blogg som iTrimare. Vart hittade du adressen? *nyfiken*
Jag önskar dig all lycka till på din resa och har du frågor så svarar jag gärna utifrån mina egna erfarenheter.
Ett mycket bra tips är att INTE väga sig hemma!!!! Håll fig till vägningarna som du gör vid gruppmötena var 14 dag. Ingen våg väger lika!!! Är du nyfiken så ta måttbandet och mät ditt midjemåttet hemma. Låt vägningarna på iTrim bli en längtan till. Blir som julafton två gånger i månaden :)
Jag har som mål att gå ner 30 kilo och har skrivit ett avtal på 2 år med iTrim i Visby och min resa har hit tills gått sjuuuukt bra och jag hoppas med min blogg att jag kan insperera fler till denna livsstils förändring.

Svar: Hej! Jag har googlat en del på itrim bloggar för att få motivation och då dök bla din blogg upp :)
Jag har ännu inte vägt mig hemma. Då det är sommar är det långt till gruppträff just nu men var får väga sig på helgerna om man vill på mitt itrimcenter. Som jag tänker nu så väger jag mig halvvägs in i VLCD fasen och sen när det närmar sig slutet av den. Sen blir det nog under gruppträffarna som du säger. Ska bli så spännande! Lite som julafton som du säger :)

Jag har 17,2 kg att gå ned. Jag började och skriva på för 1 år men sen kan man förlänga. Visst något dyrare men inte så farligt ändå.

Har du gjort några avsteg under din resa? Medvetet eller omedvetet.
Frk M

3 relationeRelationer:

skriven

Välkommen, till en blogg om människors roller och relationer. Hur tänker vi människor i olika situationer? Skulle ni läsare göra samma val som jag gör i olika situationer när det t.ex. gäller pojkvännen, familjen eller kompisen?

Svar: Varför spammar du bloggar?
Frk M

4 Emma Granath:

skriven

Vilken center går du på? :) Börjar också med mina gruppträffar i augusti.

Svar: Jag kommer gå två olika troligen men har ju ett hemmacenter. Vet inte om jag vill lägga ut vilka då jag har en ganska anonym blogg. Funderar och återkommer :)
Hur har det gått för dig hittills?
För mig har det gått bra. Energin är väldigt omväxlande. Idag har jag haft massor igen. Igår var en mellandag. Hoppas att det nu vänder och jag känner energi alla dagar.
Frk M

5 Emma Granath:

skriven

Jag går i Solna i alla fall. :) Jodå det går bra. Fast har haft ont i huvudet två dagar... trots att jag dricker och "sköter" mig. Hoppas det släpper snart.

Svar: Ja där går inte jag i alla fall :) Skönt det går bra. Hoppas huvudvärken snart släpper!
Frk M