Dag 6 med itrim

Kommentera
Då har dag 6 snart passerat och jag har varit fylld med energi! Härligt! Hoppas det nu håller i sig.

Frukost: skogsbär shake
Lunch: kaffe shake
Middag: choklad shake
Kvällsmål: kaffe shake
 
Fylld av energi som sagt var och detta trots att jag sovit dåligt. Vaknade och chattade med sällskapet en stund på skype. Därefter en snabb promenad och sen lite shopping. Fullständliga hälsoanalysen gjordes idag på itrim. Gick bra och kommer inte ha något problem med att nå mina mål så länge jag följer kursen/planen. Egentligen är det hela som en kurs. En kurs för livet. Därefter blev det träning. Riktigt kul fast jag inte var så pepp innan. Rockade rockring vilket jag inte gjort på säkert 30 år... hej vad det gick... bra! Men det är kanske som att cykla. Sprang till centrum nu på kvällen då jag glömt handla en del och tog sen en omväg hem.
 
Under hälsoanalysen gjorde vi upp att 3 ombytta pass i veckan ska ske, varav minst 2 på itrim. Jag vill inte helt släppa indoor walking som jag tycker är så kul. Utöver det 8000 steg per dag i snitt. Just nu går jag betydligt mer men annat blir det när man sitter bakom skrivbordet igen.
 
Fick frågan om jag ville väga mig idag trots att det vara gått 5 hela dagar. Jag sa nej efter lite tänk. Det är fritt att väga sig på helgerna på mitt itrim så jag tänkte försöka göra det på söndag då det gått halvtid av VLCD fasen. Ska bli spännande! Lite rädd att bli besviken är jag efter att ha läst hur bra det går för alla andra som håller planen med itrim. Fasar att jag inte komm prestera lika bra.

Antal steg: 11311