Hundjävlar eller mer dess ägare

2 kommentarer
Jag förstår inte hur svårt det ska vara för hundägare att förstå att inte alla gillar hundar.

Själv är jag SUPERALLERGISK och LIVRÄDD för dem. Varje morgon går jag med livet som insats till tåget. Lösa hundar överallt.

Hjärtat bultar och pulsen slår. Kommer en hund mot mig och jag får hundhår på mig är det bara att vända hem om jag då inte dött av skräck innan.

Å vad brukar man få tillbaka? Jo lite skratt eller men han är ju SÅ SNÄLL.
 
1 Mia:

skriven

Trots att jag har hund (små chi) så gillar inte jag heller hundägare. Det är många som tänker "min hund är så snäll" och släpper iväg sin icke lydiga hund. Jag är också hundrädd och gillar inte när andra hundar springer till våra som är i koppel. även om hunden är "snäll" så behöver inte min vara det och om min blir biten eller får en tass på 10kg över sig så dör den. Ush. Jag gillar verkligen inte hundägare. Ingen som verkar fatta det heller att kanske inte alla vill ha en hund farandes omkring en. Ha en bra dag!

Svar: Nej... å jag blir lika förbannad varje gång. Börjar liksom rabbla kommunallagen :o
Frk M

2 i mitt huvud:

skriven

Otroligt respektlöst! Jag älskar hundar och är inte rädd, men jag vill ändå välja själv om jag ska hälsa på en hund eller inte.

Svar: Tyvärr är 9 av 10 på detta sätt. :(
Frk M