Dag 102 med itrim

En kommentar
Dag 102 med itrim blev inte som jag tänkt mig...
 
Trodde jag skulle få hem sällskapet idag men icke. Hann däremot träffa honom mellan jobb och resa på en fika. 
Började i alla fall dagen med ett itrimpass och tvättstuga innan jag förstod att jag inte skulle få hem sällskapet. Men att ha fått se honom 3 gånger denna vecka - det måste vara rekord!
 
Vi fikade och jag åt lite scones och drack te på waynes. Inte så nyttigt men jag tog hellre det än kaka då det mesta var slut så det fick vara en av mina måltider idag. Fullpackat med folk överallt märkligt nog.
 
Väl hemma åkte en ryggbiff hel in i ugnen så det får bli den och lite grönsaker till middag. Är lite sugen på ett glas vin men funderar på om jag ska eller inte. Jag har ju redan ätit scones idag.
 

Antal steg: 11902
 
 
 
1 Lena:

skriven

Tycker du gjorde helt rätt.
Vi har kommit så långt, nu börjar det bli dags att hitta en livsstil som man kan leva med i resten av livet.
Tråkigt att det blev ändrade planer men god mat och ett glas rött låter inte heller fel =D

Svar: Ja, fokus är nu att hitta en vardag med lite till viktminksning innan det blir att hitta balansen. Samtidigt är jag lat och använder ersättningar lite väl mycket.
Frk M