Dag 104 med itrim

2 kommentarer
Dag 104 med itrim vaknade jag aldrig.
 
Har varit så trött idag så det inte är klokt. Somnade tidigt igår och har inte varit medveten om något förrän klockan ringde imorse. Det händer inte ofta.
 
Iväg till jobb för möte... som blev inställt. Bra så kunde man jobba undan lite men trist att man stressat som en tok för att hinna till det.
 
En promenad blev det i samband med att jag förflyttade mig till ett eftermiddagsmöte på annan adress. Skönt att få lite frisk luft. Mötet gick fort och hyfsat bra så nu börjar projektet ta form.
 
Då mötet slutade tidigt istället för att dra över på tiden som brukligt avbokade jag mitt friskispass och shoppade ett par byxor innan jag åkte hem för att vila och jobba lite till även om det bara handlar om att planera lite.
 
 
Antal steg: 11268
 
 
Byxorna sitter superskönt på måste jag säga :)
 
 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Inte ofta jag sover som en stock, och de gånger man gör det är det precis som du säger att man liksom aldrig vaknar...lustigt!

Men du de där byxorna, var hittar man såna? Letar en snyggare "kostymbyxa" (att ha till kavajen de jag har är så stora i midjan...)Vill gärna ha smala ben fast inte tighta, och inga jeans..
M

Svar: Kola in Lindex för byxor. De har flera svarta modeller som går under konceptet The black pant. Väääry prisvärda lite blandade kvaliteer dock så se upp. De jag köpte kostar 249 kr... http://www.lindex.com/se/dam/nederdelar/byxor/7042914/Byxa-slim/?styleId=50660507 Sitter snyggare än på modellen i webbshoppen måste jag säga :)
Frk M

2 Lena:

skriven

Hoppas du får en piggare dag imorgon... kul med nya byxor. Sånt piggar ju alltid upp lite i vilket fall :)

Svar: Piggare ja men inte pigg. Nu längtar jag efter längre ledighet igen. Kanske är det lite mentalt.
Shopping piggar alltid upp och nu känns det mer befogat då man är nära målet :)
Frk M