Dag 105 med itrim

2 kommentarer
Dag 105 med itrim - en dag på språng!
 
Har varit på benen från före kl 6 imorse och kom precis hem nu strax före kl 21. Helt galet!
 
Jobb, jobb och jobb. Med en lunchpromenad såklart! Sen lite mer jobb och därefter en språngmarsch till frisören. Ser ni någon springa i röd jacka så är chansen mycket stor att det är jag.
 
Måltiderna då? Ja, pratar vi vanlig mat så gick det käpprätt åt fanders då dagen endast har innehållit ersättningar. Men bättre med ordning än oordning tror jag. Ska kolla det med itrim vid tillfälle.
 
Är märkligt seg i kroppen men hoppas det är det sömniga vädret som ställer till det. Hoppas kunna få till lite träning imorgon mellan jobb och sykurs men det ser lite mörkt ut tidsmässigt. Ska pressa lite tid på eftermiddagen så kanske jag får till det. Håll tummarna!
 
 
Antal steg: 10079
 
1 Anonym:

skriven

Åh, meddela gärna vad de rekomenderar... om mat alltså. Är också nyfiken. Iofs kan jag fråga själv nästa gång jag är där också :)

Röda jackor är fint, ska börja vinka till alla som jag ser och har jag tur är det kanske du nån gång =D

Svar: Hej Anonym! Ska kolla med dem och får jag svar så meddelar jag :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Riktigt imponerad av dina lunchpromenader, hade ju tänkt vara duktig i går och gå ut och gå på lunchen som iof bara var 30 min men ändå, men fy, när jag inte är rätt klädd så håller man ju på att frysa ihjäl, så det var inget för mig ;-)
M

Svar: Det har blivit en rutin och jag är imponerad att jag håller i dem :)
Frk M