Dag 106 med itrim

Kommentera
Dag 106 med itrim en riktig fixar dag.
 
Tror inte denna dag blev publicerad som sig bör igår så skjuter ut den på nytt idag.
 
 
Dagen blev helt annorlunda mot vad jag tänkt mig då två möten bokades av. Fick en hel del gjort vilket alltid är skönt. Riktigt nöjd!
 
På lunchen tog jag en promenad till itrim nära jobb för att fylla på jobbförrådet. Det itrimet verkar urmysigt men ligger inte riktigt "på vägen" och det är ju inget fel på mitt heller :)
 
Sen från jobb får jag ännu en gång släpa hem träningskassen utan att jag kommit iväg på träning. Den kassen är med om väldigt mycket kan jag säga men tyvärr inte lika mycket träning som jag har ambition till.
 
Ikväll på sykursen hade min fixarlust lagt sig och det blev i stort sett inget gjort överhuvudtaget. Klänningen jag syr kommer nog aldrig bli klar känns det som. Undra hur många gånger jag sytt den vid det här laget då nya ändringar kommer till hela tiden allt eftersom jag gått ned i vikt.
 
Middag blev bara lite plock med skinka och grönsaker så det var inte ens lönt att fota.
 
 
Antal steg: 10935