Dag 112 med itrim

En kommentar
Dag 112 med itrim - en annorlunda dag med stopp i tågtrafiken.
 
Vet just inte om jag hade så mycket lust att gå till jobbet idag. Regnet öste ned och det var tågstopp efter en tågurspårning. Sladdade in på jobbet strax efter 9 då mitt första möte hade börjat efter att ha provar flera bussar och tunnelbana tillsammans med halva Stockholm.
 
På väg hem så gick tågen delvis och lite längre så tog en långpromenad med en medarbetare till den station där tågen faktiskt gick. Blåste iskallt då promenaden gick över årstabron så väl hemma fick det bli ett bad.
 
Är helt slut då jag varit stressad från imorse till nu.
 
 
Antal steg: ???
 
1 Lena:

skriven

Då är vi på samma nivå idag du och jag. En dag att inte lägga på minnet med andra ord ;0)

Svar: Nej, usch den var inte kul. Något bättre idag men just nu tycker jag man knappt håller näsan ovanför vattenytan!
Frk M