Dag 113 med itrim

2 kommentarer
Dag 113 med itrim - jobb jobb jobb.
 
Idag har det gått som på räls. Möte efter möte och möten för att förbereda möten. Hua! Imorgon är det en stor presentation och projektstart. Vi är 2 från min arbetsplast. Leverantören kommer med 9 man! Jo vi kommer nog vara sysselsatta de kommande åren...
 
Min lunchpromenad hann jag med i alla fall :) Men attans nu börjar det bli kallt. Nästan så öronen trillade av där ett tag.
 
På kvällen blev det ingen sykurs då jag inte var klar med mötet inför morgondagen. Så det blev jobb under kvällen. Har egentligen en del läsning kvar att göra. Får se om jag hinner/orkar.
 
Träning fick därför också stå tillbaka men måltidsordningen och vardagsmotion har fungerat ok! Jag märker nu när man varvar mat och itrims produkter att jag blir hungrigare. Så ikväll blev det en bar men också några fröknäcke jag bakat tidigare i veckan.
 
Imorgon är det vägning :o och gruppträff igen. Spännande kommer det att bli i alla fall.
 
 
Antal steg: 10817
 
1 MariaG:

skriven

Låter härligt med ditt jobb, full rulle!

Skönt att höra att fler blir mer hungriga när man börjar äta vanlig mat och itrim, trodde jag skulle blir mer nöjd/mätt när jag fick börja äta, men kände mig hungrigare
M

Svar: Det är först nu som hungern kommit. Kan bero på att det är en viss tid i månaden också :o
Frk M

2 Malla Sjöholm:

skriven

Ja trist att känna hungerkänslor :( Ibland längtar man tillbaka till ketonfasen, så enkelt det var! Ha ha

Svar: Ja, det var lätt då :)Fast jag ser det lite som positivt att känna hunger också för det är något jag inte gjort så mycket tidigare. Har haft enorma problem med regelbundna måltider. Men det få ju inte gå så att man skåprensar :o
Frk M