Dag 114 med itrim

En kommentar
Dag 114 med itrim och jag säger HERREGUD!
 
Jobbade sent igår med en presentation jag skulle ha idag. Upp tidigt då jag hade långa möten och massor att göra i jobbhögarna. Det mesta strulade till sig så jag inte hann med så mycket i högarna. Dessutom var det skitkallt och halt utav bara va!
 
Lunchpromenaden blev inte av idag. Likaså träningen. Detta på grund av jobb men imorgon är en ny dag eller hur var det nu?
 
Presentationen gick riktigt bra tror jag. Eller det var den känslan jag fick i alla fall :). Lite visat var skåpet ska stå typ fast milt sagt kallar man ju det förväntningar ;)
 
Sprang till tåget i alla fall så jag hann till min itrimträff som var bra! Riktigt roligt när det är bra. Hoppas samma känsla kommer framöver. Vägningen då? Jo då det gick över förväntan! Nu jagar jag ny första siffra på vågen :)
 
Nu lite mer jobb och sen upp tidigt då vi har planeringsdag i ledningsgruppen.
 
 
Antal steg: 5923 ja det blev som sagt var inte så många då.
 
1 Lena:

skriven

Åh, vad roligt att det var ett bra möte. Grattis till bra siffra på vågen :)

Svar: Tack! Jag är supernöjd :)
Frk M